Win een unieke Tour de France VIP-experience met Continental!

De Tour de France staat voor de deur en ook dit jaar is Continental weer trotse partner van deze wielerwedstrijd. Omdat de koers van iedereen is, geven zij de kans aan een aantal eindconsumenten om een unieke VIP-experience tijdens de slotetappe in Nice te beleven.

Ontdek meer over hun sponsoring van de Tour de France evenals de winactie in de ContiAcademy infovideo of via de actiepagina.

Retourinfo

ARTIKELEN RETOURNEREN 

Het is belangrijk voor Autorama dat u helemaal tevreden bent!  Als u niet tevreden bent over de producten die u heeft besteld, dan kunt u deze binnen 14 kalenderdagen na de levering geheel kosteloos retourneren.

Voor uw gemak kunt u ervoor kiezen uw producten via Bpost of in onze winkel te retourneren.

Zorg voor een correcte verwerking van uw retourzending, dat de artikelen in oorspronkelijke staat zijn, ongebruikt, met alle etiketjes en in de oorspronkelijke verpakking.  Autorama behoudt zich het recht voor om producten te weigeren die na de periode van 14 dagen worden geretourneerd of die zich niet in dezelfde staat bevinden als waarin u deze heeft ontvangen.

Producten die je niet kunt retourneren:

– producten die specifiek voor u gemaakt of aangepast werden(o.a. verf op bestelling, slangen en leidingen, nummerplaten, …), komen niet in aanmerking voor retourneren.  Hierop is herroepingsrecht uitgesloten.

– verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.

 

MET BPOST

Verpak het/de product(en) zodat ze beschermt zijn tegen beschadigingen en voeg de factuur bij.  Zorg er voor dat de verpakking stevig dicht en verzegeld is om de inhoud tegen schade te beschermen.  Breng het pakket naar de dichtstbijzijnde Bpost vestiging.  Vergeet niet om een verzendbewijs te vragen en bewaar het trackingnummer.

IN DE WINKEL

Breng het/de product(en) dat (die) u wilt retourneren, samen met de factuur van de bestelling, gewoon naar onze winkel terug.  Onze medewerkers zullen u met plezier helpen.  U zult het aankoopbedrag in de winkel contant terugkrijgen, tenzij de oorspronkelijke betaling met een creditcard gedaan is.

OMRUILEN

Producten die online gekocht zijn, kunnen alleen geruild worden in onze winkel, binnen 14 kalenderdagen na de levering.  Als u geen winkel wilt bezoeken, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen en de producten terugsturen volgens ons retourbeleid en uw geld terug krijgen.  Indien u een defect of verkeerd product ontvangen hebt, neem dan eerst contact op met ons.

TERUGBETALINGEN

We betalen de aankoopprijs zo snel mogelijk, in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping.  Terugbetaling zal echter pas plaatsvinden nadat onze winkel de geretourneerde product(en) ontvangen heeft en heeft kunnen vaststellen dat deze aan ons retourbeleid voldoen, dan wel door u afdoende is aangetoond dat de producten zijn retour verzonden.

De terugbetaling bevat de kostprijs van de geretourneerde goederen, en, indien een geleverde bestelling in haar geheel wordt teruggezonden, de verzendkosten (op basis van de door ons aangeboden, goedkoopste standaardlevering).  Ingeval slechts een deel van een bestelling wordt teruggezonden, worden de verzendkosten niet terugbetaald.

De terugbetaling zal gedaan worden met dezelfde betaalmethode die gebruikt is voor de bestelling, met de volgende uitzondering:

– wanneer u een product terugbrengt naar onze winkel zal het bedrag contant uitbetaald worden (tenzij de oorspronkelijke betaling met creditcard gedaan is.)

Bij tweedehands artikelen zijn de retourkosten voor de klant zelf.

BESCHADIGDE OF ONTBREKENDE ARTIKELEN

We doen tijdens ons verpakkingsproces onze uiterste best om ervoor te zorgen dat u uw producten in perfecte staat ontvangt.  Er kan echter tijdens de verzending schade ontstaan. Volg in dat geval gewoon het normale retourproces, maar vermeldt “beschadigd” op de bijgevoegde factuur.  Breng onze klantenservice dezelfde dag nog op de hoogte indien u een verkeerd of kapot product ontvangt.

In beide gevallen zullen we u een gepaste oplossing bieden of u zult het product kunnen retourneren en uw geld terugkrijgen (aankoopprijs plus, indien de bestelling volledig wordt geretourneerd, de verzendkosten, op basis van de goedkoopste verzendoptie die wij aanbieden).  Dit geldt alleen voor gevallen van productiefouten of andere problemen die door de fabrikant of winkel veroorzaakt zijn en niet bij beschadigingen die na de aankoop door de klant veroorzaakt zijn.